خانه / روانشناسی / یک ترفند ساده و سریع : باز کردن در قوطی شیشه ای بدون در بازکن – موفقیت
سرور و هاست رایگان

یک ترفند ساده و سریع : باز کردن در قوطی شیشه ای بدون در بازکن – موفقیت

موفقیت در ۲۰۲۰-۰۸-۰۵ ۲۲:۰۷:۵۰

یک ترفند ساده و سریع : باز کردن در قوطی شیشه ای بدون در بازکن – موفقیت

باز کردن در قوطی شیشه ای بدون در بازکن برایتان سخت و عذاب آور است؟ با این ترفند مفید با همه مشکلات گذشته خود خداحافظی خواهید کرد.

تصور کنید موقع ناهار یا شام شده و دلتان می خواهد همراه غذای خود ترشی بخورید. یا اصلا صبح قبل از رفتن به محل کار می خواهید کره و مربا بخورید و پر انرژی به سرکار بروید اما هر کاری که می کنید در ظرف شیشه مربا یا ترشی خیلی محکم است و باز نمی شود؛ آن قدر سفت است که یا مچ دستتان درد می گیرد یا ناخن هایتان می شکند! این جور مواقع، ممکن است آن قدر با در بطری کلنجار بروید که در اخر مایوس شوید و از خوردن ترشی و مربا انصراف دهید.

وقتی نمی توانید درب بطری های شیشه ای را باز کنید، موجی از ناامیدی در آشپزخانه به سراغتان می آید. در این قوطی ها یا بطری های شیشه ای گاهی آن قدر سفت است که با قرار دادن بطری زیر شیر آب داغ هم باز نمی شود. اصلا انگار تولیدکنندگان این کار را به صورت عمدی انجام می دهند تا ما بیشتر با محصولات آنها درگیر شویم! ولی هیچ جای نگرانی نیست. خوشبختانه ، ترفند بسیار ساده ای برای باز کردن در بطری یا ظروف شیشه ای وجود دارد. شما می توانید ظرف چند ثانیه در هر نوع ظرف شیشه ای که دارید باز کنید.

نوار چسب

تمام آنچه شما نیاز دارید نوار چسب است! ممکن است با خودتان فکر کنید که: « چطور با استفاده از نوار چسب می توانید درب یک ظرف شیشه ای را باز کنید؟ » خوب ، واقعاً ساده است! تنها کاری که باید انجام دهید این است:

  • یک تکه نوار چسب به طول حدود ۲۰ سانتی متر جدا کنید و آن را روی درب ظرف شیشه ای بچسبانید؛ به طوری که حدود سه چهارم مسیر محیط در بطری را بپوشاند. شما باید چند سانتی متر را بدون نوار بگذارید.

بکشید

انتهای قطعه نوار را با یک دست نگه دارید. از دست دیگر استفاده کنید تا شیشه را ثابت نگه دارید و سپس به آرامی روی نوار بکشید. این ترفند خیلی ارزان است و به هیچ وجه برای شما هزینه ای ندارد. در نهایت خواهید دید که در شیشه بدون مشکل شل می شود. از این به بعد، دیگر با ظروف شیشه ای در دار موجود در آشپزخانه مشکل نخواهید داشت!

ناامیدی به دلتان راه ندهید. بار دیگر که این مشکل برایتان پیش آمد فورا به سراغ نوار چسب بروید تا هر چه سریع تر در بطری شیشه ای را باز کنید.

اگر می خواهید ببینید که چگونه این ترفند کار می کند ، نگاهی به تصویر زیر بیندازید.

به شما پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

چگونه با استفاده از قاشق درب قوطی کنسرو را باز کنیم؟ [تماشا کنید]

نکات ساده ای که در خوردن نوشابه های گازدار با قوطی باید رعایت کنید

۵ ترفند ساده و مفید برای خنک شدن در هوای گرم ؛ از روش جذب عرق تا خنک کردن کل بدن

۱۰ ترفند برای خنک کردن خانه بدون کولر یا سیستم های تهویه مطبوع هوا

ماسک های گشاد را با این ترفند ساده تنگ و ایمن کنید


منبع : +

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.