خانه / روانشناسی / با ۵ تیستر معروف ایران آشنا شویم – موفقیت
سرور و هاست رایگان

با ۵ تیستر معروف ایران آشنا شویم – موفقیت

موفقیت در ۲۰۲۰-۰۸-۰۵ ۲۲:۰۸:۱۵

با ۵ تیستر معروف ایران آشنا شویم – موفقیت

تیستر ها (taster) افرادی هستند که غذا و نوشیدنی را در مراکز عرضه غذا و رستوران ها، نوش جان می‌کنند و نظر خود را به عنوان یک کارشناس طعمه و مزه، به اطلاع هواداران خود می رسانند.

البته مزه سنج های عزیز ما، صرفا به بررسی طعم و مزه غذا مشغول نیستند و در مراجعه به رستوران ها و فست فودی های شهرهای مختلف ایران و جهان، علاوه بر بررسی طعم و مزه و کیفیت غذاها و نوشیدنی ها، نحوه برخورد پرسنل رستوران و مدیریت رستوران و انچه در سرو یک غذای عالی موثر است را نیز گزارش می کنند که گاها جنجال آفرین هم شده است.

تیسترها چه از نوع خانم یا آقا، مخاطبان زیادی دارند و به نوعی بلاگرهای مطرح شبکه های اجتماعی هستند چون درباره غذا، یکی از جذابیت های روزانه در زندگی، صحبت میکنند. شما را با سلایق مختلف، رنگ و طعم های انواع نوشیدنی ها و غذاها و اسنک ها و ژله ها و میان وعده ها آشنا کرده و خلاصه، کلکسیونی از حرف های خوشمزه و صحبت های جذاب دارند که خیلی ها را شیفته کرده است.

تیسترها گاها بلاگرهای معروفی شده و مثل فشن بلاگرها، درآمدهای بالایی دارند و به نوعی فریلنسینگ (freelancing) می کنند. بعضی از رستوران ها در داخل و خارج از کشور، با دعوت از تیسترها، به منظور تبلیغ غذا و رستوران، پول های خوبی پرداخت می‌کنند که نشان از گردش مالی میلیاردی تیسترها و فشن بلاگرها در طول سال دارد.

برای تیستر شدن، صرفا تخصص تغذیه یا کارشناسی آشپزی یا مهارت تست غذا نیاز نیست. باید بازاریابی، فن بیان و چهره کاریزماتیک و جذابی هم داشته باشید که به نوعی در بلند مدت، فالوئرهای شما با کمک هشتگ های مطرح و محبوب غذا و بلاگرهای اینستاگرام، افزایش یابد.

هر وقت صحبت از تیستر می کنیم، اول یاد مستر تیستر می‌افتیم. حمید سپیدنام، جوانی است عاشق غذا و طعم های رنگارنگ و مزه های ترش و شیرین و ملس و ظرف چند سال اخیر، از تهران تا تایلند، از آلمان تا دوبی، مخاطبانش را با هزاران غذا و نوشیدنی وسوسه انگیز در صدها مقصد غذا فروشی، آشنا کرده است.

تیسترهای معروف تهران

تصویر پست مرداد ماهی مستر تیستر از خاطراتش در مشهد

تیسترهای معروف تهران

روایت مستر تیستر از رولت بوقلمون

مستر تیستر، بیش از ۱ میلیون دنبال کننده داشته و یکی از فعال ترین تیسترهای ایران در اینستاگرام بوده و بیش از ۷۵۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. او از یوتیوب به عنوان ابزار بین المللی و قوی معرفی فعالیت های خود نیز استفاده می‌کند که به نظر می رسد خیلی مورد توجه تیسترها و فشن بلاگرهای ایرانی نیست. او سابقه نقش آفرینی در فیلم سینمایی پاستاریونی هم دارد و گویا برنامه نویس هم هست.

مستر تیستر به خوبی از لوکیشن زنی و استفاده از هشتگ های مرتبط با عکسی که به اشتراک میگذارد، برای دیده شدن بهتر و بیشتر اینستانوشته های خوشمزه اش استفاده می‌کند.

امیر جابری هم مثل مستر تیستر، از تیسترهای معروف تهران است. او یک رستوران گرد حرفه ای بوده و گویا دستی هم در پخت و پز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. ظرف چند سال اخیر، بیش از ۴۰۰۰ پست از رستوران گردی هایش به اشتراک گذاشت و مثل تیستر، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

تیسترهای معروف ایران

اینستاگرام امیر از تیسترهای معروف ایران

تابستان گردی های خوشمزه و وسوسه انگیز امیر تیستر، یکی از جذاب ترین پست های او محسوب می شود که شما را به دنبال فراموش نشدنی خوشمزه جات ترش و ملس می برد.

میلاد کلانتری از دیگر تیسترهای معروف ایران است. او بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته و قریب به ۱۷۰۰ پست از رستوران گردی و شکم گردی هایش به اشتراک گذاشته است و ما را به دنیای رنگارنگ خوشمزه جات می برد. او در پست هایش سعی کرده پیام های کرونایی و محیط زیستی را هم در نظر داشته باشد.

تیسترهای معروف ایران

پست های میلاد کلانتری از دکتر کله چیتگر تا همبرگر عباس آقا

تیسترهای معروف ایران

تصویر جدید ترین پست اینستاگرامی میلاد تیستر در مرداد ۹۹

علی داور زنی از دیگر تیسترهای معروف ایران است. کافه گرد و رستوران گرد و شکم گرد محبوب که بیش از ۲۰ هزار عکس و ویدیو در چند سال اخیر در اینستاگرامش گذاشته و یکی از فعال ترین تیسترهای ایران در اینستاگرام است.

تیسترهای معروف ایران

آقای مزه در این پست، به سراغ امیر شکلات در کیش رفته است

تیسترهای معروف ایران

بیش از نیم میلیون دنبال کننده داشته و دانش اموخته دانشگاه تهران است. نام اینستاگرامش: @_mazaeh_ است و ساکن تهران و کیش خود را معرفی می کند.

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، علی داورزنی، گاها روش پخت و پز غذاهایی که تست می کند را نیز در اینستاگرامش ارائه می‌کند که نکته جالبی برای مشتاقان شکم گردی و آشپزی است.

علی تیستی، نام یکی دیگر از تیسترهای معروف ایران است در اینستاگرام. علی تیستی در نشانی تیستی پلاس: @tasty_plus شما را با بیش از ۱۲۰۰ غذا و نوشیدنی ایرانی و فرنگی آشنا می کند. ۵۷۸ هزار دنبال کننده داشته و در تلگرام هم فعال است.

تیسترهای معروف ایران

پست اینستاگرامی تیستی پلاس از کله پاچی های تهرانپارس که کامنت های زیادی گرفته است

تیسترهای معروف تهران

از بزرگ ترین پیتزا زن تهران در میرداماد تا کافه بستنی مامان زری نیروی هوایی تهران

اما بر خلاف مستر تیستر، در یوتیوب کانالی ندارد. تیستی پلاس شما را با تجربه های آشپزی و نکاتی که برای تهیه و تولید غذاهای خوشمزه باید بدانید، آشنا می‌کند. هم چنین خواص گیاهان و میوه ها و ادویه ها را نیز لابلای مطالبش به اشتراک میگذارد و استوری های جالبی دارد. از براونی شناسی تا سبزی شناسی!

به نظر می رسد کسب درآمد از طریق اینستاگرام، همچنان نیاز به مهارت و بازاریابی و خلاقیت دارد که در دنیای رنگارنگ و وسوسه انگیز تیسترهای ایرانی، گاها دیده می شود.


منبع : +

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.