خانه / عجیب ترین / قطب جنوب اسرارآمیزترین قاره کره زمین
سرور و هاست رایگان

قطب جنوب اسرارآمیزترین قاره کره زمین

اسرار و رازهای عجیب درمورد قطب جنوب از کشف تمدن باستانی تا هرمی برابر اهرام ثلاثه مصر

شاید ما قطب جنوب را یک قاره یخ زده و سرد بشناسیم اما در زیر این همه یخ و برف اسراری ناشناخته وجود دارد که هنوز ناشناخته مانده است اسراری که حتی باعث شد هیتلر دانشمندان خود را برای تحقیق به انجا بفرستد. اولین موردی که درمورد وجود تمدن در قطب جنوب دانشمندان و کشورهای قدرتمند را آگاه کرد وجود نقشه هایی ترسیم شده چندصد ساله از پیری رئیس (Piri-Reis)، فیلیپ بوئش (Philippe Buache) و اورونس فینه (Oronce Finé) که همگی گواهی از وجود پوشش گیاهی و جانوری و عدم وجود برف و یخ است.
اولین بحث اکتشاف تاریخی نقشه پیری رئیس (Piri-Reis) در سال ۱۹۰۰ میلادی، یکی از بحث‌برانگیزترین واقعیت‌ها را پیرامون این قاره فاش می کرد. در این نقشه، قاره قطب جنوب به عنوان یک قاره با پوشش گیاهی، و جانوری مطرح بود
جزئیات نقشه طوری است که نشان میده کسی یا کسانی ۳۰۰۰ سال قبل به این قاره دسترسی داشته است.
دومین و جالبترین نقشه نقشه ی جغرافیدان فرانسوی به نام فیلیپ بوئش است. نقشه بوئش دارای دو نسخه مختلف است که در یکی از آنان، قاره قطب جنوب کاملا فاقد از یخ ترسیم گردیده و در نسخه دیگر، هیچ اشاره‌ای به شرایط اقلیمی این قاره نشده است. بسیاری بر این باورند که فیلیپ بوئش از وجود این قاره اطلاعی نداشته است. و تمامی تصویرپردازی‌های او، به صورت فرضیه ای بیش نیست.
نقشه دیگری که فرضیه کامل میکند نقشه اورونس فینه که به حدود ۶۰۰۰ سال برمیگردد که در ان رودخانه ای ترسیم شده است.
این رودخانه حتی با تحقیقات دانشمندان امروزی قابل تایید است.

در کنار نقشه ها کشف اهرامی شبیه اهرام ثلاثه مصر در قطب جنوب است که داستان را پیچیدتر و شک را به یقین تبدیل می کند.
نکته جالب آگاهی حزب نازی و هیتلر از این نقشه ها است. خیلی هامون حزب نازی را بعنوان عجیب ترین حزب با ازمایشات عجیب و غریب میشناسیم.
طبق گفته ها، هیتلر باور داشت اسرار باستانی زیادی زیر این قاره نهفته اس بخاطر همین تیمی به سمت قطب جنوب راهی می کند که منجرب ایجاد پایگاه ۲۱۱ می شود. در برخی از شایعات و گفته ها امده است که هیتلر با ادم فضایی ها در قطب جنوب دیدار می کرند.
در حالی که تجهیزات این اکشافت بصورت نامعلوم مخفی شده و قایل دسترسی نیست ولی طبق گفته های تاریخی کارل دونیتس (Karl Dönitz)، به عنوان یکی از رهبران نیروی دریایی آلمان در جنگ جهانی دوم:

ناوگان زیردریایی آلمان‌ها، این افتخار را دارد که در بخش دیگری از جهان با ساخت یک پایگاه نظامی غیر قابل تسخیر، پیشروی داشته باشد.

این اطلاعات باعث شد که ابرقدرت های دیگر از این تحقیقات خبردار شوند. بر اساس اظهارات دانشمندان آمریکایی، آن‌ها شاهد تکنولوژی‌های غیرمعمول بسیاری بوده‌اند که از جمله آن‌ می‌توان به پرواز بشقاب پرنده‌ در آسمان قطب جنوب اشاره کرد.

و یا پرواز یوفو در قطب جنوب یکی از عجیب‌ترین گزارشاتی که شاهدان این واقعه از آن سخت گفته‌اند، تا جایی که گفته می‌شود قطب جنوب، همان محلی‌ست که نازی‌های آلمان، با بیگانگان فرازمینی ملاقات داشته‌اند.
عکس بشقاب پرنده
مستندات زیادی از سفر خیلی از قدرتمندان به قطب جنوب جهت کشف اسرار زیر یخ این قاره منتشر شده ولی یک سوال مهم اگر قدرت باستانی در این محل وجود داشته الان کجاست؟

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

۱۳ دیدگاه

  1. سلام و تشکر فراوان از اشتراک گذاری هاتون
    بسیااار عالی موفق و پیروز باشید

  2. خیلی خوب بو ممنون از شما
    خسته نباشید..

  3. سلام
    مطلب جالبی بود،متشکرم بابت به اشتراک گزاری خوبتون.

  4. بنده از مطالب سایت شما لذت بردم و استفاده کردم تبریک میگم سایت خوبی طراحی کردید

  5. با سلام و درود فراوان خدمت دست اندرکاران وبسایت ممنون از اطلاعات مفیدی که برامون به اشتراک می گذارید مطالب سایت شما رو پیگیری خواهم کرد موفق و موید باشید

  6. مطلبتون بسیار بی نظیر بود و من لذت بردم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.