خانه / دسته‌بندی نشده / سمعک هوشمند برای افراد با شنوایی نرمال
سرور و هاست رایگان

سمعک هوشمند برای افراد با شنوایی نرمال

با وجود سنسورها و هوش مصنوعی، سمعک هوشمند برای افرادی که مشکل شنوایی ندارند نیز به کار گرفته شود.

 

سمعک ها طی چند سال گذشته، تغییرات زیادی داشته اند و تکنولوژی آنها نیز به سرعت در حال پیشرفت است. از سنسور گرفته تا هوش مصنوعی، سمعک های مدرن با تکنولوژی مختلف بسته بندی شده اند. آنها مانند یک مینی کامپیوتر برای گوش شما هستند. آنها نه تنها به شما در شنیدن بهتر کمک می کنند بلکه به شما کمک می کنند زندگی بسیار پرتحرک تری داشته باشید. حتی اگر مشکل شنوایی نداشته باشید، جذاب است که سمعکی داشته باشید که ضربان قلب شما را ردیابی کند، علائم حیاتی را رصد کند و زبان های خارجی را به زبان مادری شما ترجمه کند. قیمت سمعک های هوشمند بسته به سطح تکنولوژی آن متفاوت می باشد اما در مقایسه با سمعک های دیحیتال تفاوت قیمت زیادی ندارند.

 

مطلب پیشنهادی: قیمت سمعک

 

گروه GN Hearing مستقر در دانمارک، که بیشتر با نام تجاری ReSound شناخته می شود، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سمعک در جهان است.

 

شکی نیست که سمعک ها در طی ۱۰ سال گذشته کاملاً تغییر کرده اند. همه چیز از نظر کیفیت، کارایی و حتی ظاهر سمعک به طرز چشمگیری تغییر کرده است و به افراد این امکان را داده است تا بدون هیچ زحمتی و خجالتی، سمعک ها را در زندگی روزمره خودشان ادغام کنند. موارد بسیاری وجود دارد که برای کاربران سمعک امکان پذیر است. امروزه، شما می توانید سمعک هوشمند را به تلویزیون، گوشی موبایل آیفون یا گوشی های اندرویدی متصل کنید و به صورت مستقیم به تماس تلفنی پاسخ دهید و یا از موسیقی از طریق اتصال مستقیم به سمعک لذت ببرید.” لورل کریستینسن، مدیر ارشد شنوایی شناسی GN.

 

محصولات تقویت کننده ساده

 

با این حال، همه سمعک ها در واقع سمعک نیستند، و برخی از آنها PSAP یا محصولات تقویت کننده ساده صدا هستند. در حالی که سمعک ها دستگاه های پزشکی مورد تأیید FDA هستند، اما PSAP ها این چنین نیستند. این دستگاه ها به خصوص در شرایط پر سر و صدا کیفیت صدای مشابه محیط آرام را ارائه نمی کنند. به گفته کریستینسن، آنها ممکن است گفتار را کمی در یک محیط آرام تقویت کنند، اما آنقدر سطح پیچیدگی که سمعک های امروزی دارند را ندارند و در محیط های چالش زا کارایی ندارند.

 

Starkey Hearing Technologies یک شرکت مستقر در مینه سوتا است که سمعک هوشمند تولید می کند. امروه استارکی سمعک هایی را برای افرادی که کم شنوایی ندارند نیز تولید می کند. محصول جدید آنها سمعک Livio AI از سنسورهای ریز و هوش مصنوعی برای فیلتر انتخاب صوتی و تمرکز روی منابع صوتی خاص استفاده می کند – به عنوان مثال، شخص در کنار میز در یک رستوران شلوغ نشسته است. سمعک Livio AI همچنین معیارهای مختلف سلامتی مانند راه رفتن، بالا رفتن از پله ها و فعالیت های شناختی را ردیابی می کند. این سمعک همچنین می تواند صدا را به ۲۷ زبان ترجمه کند و پس از بروزرسانی بعدی ضربان قلب را نیز اندازه گیری خواهد کرد.

 

Brandon Sawalich، رئیس استارکی می گوید: ” در پنج تا هفت سال آینده، سمعک های شما به عنوان دستیار شخصی شما خواهد بود. درمورد آنچه در بدن شما اتفاق می افتد اطلاعات بیشتری ارائه خواهد کرد – ضربان قلب، فشار خون، گلوکز. گوش شما جایگزین مچ دستتان خواهد شد. “

 

قیمت سمعک هوشمند

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سمعک به ویژه سمعک هوشمند می توانید به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان کلینیک پل رومی تماس برقرار کنید.

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.