خانه / سمعک / انواع سمعک زیمنس
سرور و هاست رایگان

انواع سمعک زیمنس

با معرفی انواع سمعک زیمنس با ما همراه باشید.

 

انواع سمعک زیمنس

 

سمعک Pure 312 Nx

 

به عنوان کوچکترین سمعک و با امکانات کاملاً برجسته ، Pure 312 Nx از صدای شما و همچنین صداهای موجود در محیط شما محافظت می کند. با طراحی کوچک و ظریفش ، Pure 312 Nx مجهز به اتصال Ultra HD e2e و بلوتوث می باشد و به کاربران این امکان را می دهد تا تجربه شنوایی خود را از طریق برنامه myControl کنترل کنند و همچنین صداها را مستقیماً به گوش خود منتقل کنتد. در این سمعک زیمنس Notch Therapy برای تسکین وزوز افرادی که وزوز گوش را تجربه می کنند، تعبیه شده است.

 

سمعک Pure 13 BT Nx

 

برای اتصال بی سیم عالی ، Pure 13 BT (بلوتوث) بدون نیاز به وسیله واسطه ، امکان دسترسی و استریم مستقیم صدا را فراهم می کند. یک سمعک عالی برای افراد دارای زندگی شلوغ ، Pure 13 BT با برنامه myControl جدید ارتباط برقرار می کند و با چند ضربه آهسته بر روی تلفن هوشمند شخصی سازی می کند.

 

سمعک Motion 13 Nx

 

برای تشخیص صدای طبیعی و درک گفتار ، Ultra HD e2e و اتصال بلوتوث و درمان وزوز گوش، ویژگی هایی است که همه در سمعک Motion 13 Nx موجود می باشند. از طریق برنامه myControl ، تجربه تجربه گوش دادن خود را با سهولت تنظیم کنید. طراحی زیبا و کاربر پسند Motion 13 Nx آن را بسیار قابل تنظیم و راحت می کند.

 

سمعک Pure 10 NX

 

Pure 10 NX جایگزین Ace Primax می باشد و با طراحی ظریف و فوق العاده کوچک دارای سیستم پیشرفته پردازش صدا از پلتفرم NX می باشد.

 

Platform Star Primax: صدای امروز و فردا

 

Primax Star به لطف دو ویژگی اصلی: SpeechMaster و EchoShield: شنوایی دوگوشی کیفیت بالا ، که توسط مطالعات مستقل برای کاهش تلاش گوش دادن در طول روز یافت می شود ، را فراهم می کند. برای مقابله با چالش های تشخیص گفتار ، SpeechMaster سر و صدا و نویز پس زمینه فیلتر می کند. در سمعک های مرسوم، تقویت بیش از حد از اصوات باعث Reverberation و در نتیجه باعث ناراحتی کاربر می شد. EchoShield این کار را با صاف کردن صداها و جلوگیری از تقویت بیش از حد ، انجام می دهد.

 

علاوه بر این ، Primax شامل HD Music است، که تفاوت های ظریف صدا های موسیقی را تشخیص می دهد ، یک تجربه غیرقابل توصیف را برای دوستداران موسیقی و نوازندگان فراهم می کند. HD Music با دریافت غنی موسیقی، اوج ها و قعر اصوات و همه چیز در بین آنها، سه کانال فراهم می کند: موسیقی ضبط شده ، موسیقی زنده و عملکرد موسیقی.

 

نمونه سمعک های Signia Primax

 

سمعک های Signia Primax در سبک های زیر موجود است: Ace، Pure (گیرنده در کانال)، motion (پشت گوشی)، و Insio (داخل گوشی) و همچنین Cellion و Silk. سمعک Primax مجهز به درمان وزوز گوش (صدای استاتیک و صداهای موج اقیانوس) است که برای کاهش علائم وزوز گوش طراحی شده است. سمعک های Signia Primax برای معالجه طیف گسترده ای از درجه ها و انواع کم شنوایی طراحی شده اند و در سه سطح فناوری در ۳px ، ۵px و ۷px موجود می باشد. Cellion Primax یک سمعک RIC است که از یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ (به همان روشی که در تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود پیدا می کنید) برخوردار است. طراحی OneShell منحصر به فرد Cellion Primax کاربر پسند است و با تعداد زیادی از شارژرهای Signia سازگار است.

 

Silk Primax به عنوان سمعک نامرئی آماده می باشد و بدون نیاز به قالب گیری از گوش بیمار می باشد. به لطف Click sleeve های زیمنس، ساخته شده از سیلیکون انعطاف پذیر ، شما به سادگی می توانید سمعک را در اندازه های مختلف متناسب با اندازه گوش خود در گوش خود قرار دهید و فوراً مزایای آن را تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی:

قیمت سمعک

خرید سمعک

راهنمای خرید سمعک

تجویز سمعک در منزل

سمعک اقساطی

 

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.