خانه / دسته‌بندی نشده / حضور شاد پروانه‌ها در دنیای حیوانات و طبیعت
سرور و هاست رایگان

حضور شاد پروانه‌ها در دنیای حیوانات و طبیعت

نیای پروانه‌ها به خودی خود شاد و پر جنب و جوش است. اما واکنش دیگر جانوران به حضور آنها نیز در نوع خود جالب و مجذوب کننده است. این بار به دنیای آنها وارد می‌شویم. دنیایی که ردّی از شیطنت و نمایی از جادو را به نمایش می‌گذارد.

اگر مجذوب دنیای خیالی والت دیزنی باشید، صحنه‌های از این دست را بارها مشاهده کرده‌اید. اصولاً یکی از ویژگی‌های دنیای فانتزی دیزنی در تقابل و روابط عاطفی است که بین انسان و جانوران از سویی و موجودات دیگر با هم از سوی دیگر شکل گرفته است. در این جهان خیالی، بارها پروانه‌های رنگارنگی را دیده‌اید که روی پوزه‌ی حیوانات یا دست انسان‌ها نشسته و برای دقایقی چند، آنها را مجذوب خود کرده‌اند.

thumper-and-bambi-bambi-bunny-butterflies-deer-disney-fawn-firefox-persona-flowers-grasss-movie-rabbit-thumper-600x960

در ادامه همراه شما به تماشای تصاویری غافلگیر کننده خواهیم نشست. تصاویری که از تقابل و رابطه‌ی بین پروانه‌ها و جانوران مختلف تهیه شده است. اینجا دیگر اثری از دنیای خیال‌انگیز دیزنی نیست، اما جریان جادو را هنوز هم می‌توان در هوا احساس کرد. رابطه‌ای عجیب که برای هر دو طرف تجربه‌ای جدید و متفاوت به شمار می‌رود. اما چگونه چنین چیزی ممکن شده است؟

7431c539b6cb6abb17e85bbf30672e90_XL

یکی از پاسخ‌ها با زمان گرفته شدن این تصاویر مرتبط است. در واقع بسیاری از این تصاویر هنگام مهاجرت دسته جمعی پروانه‌ها گرفته شده‌اند. پاسخ دیگر اندکی عجیب اما جالب است. واقعیت این است که پروانه‌ها قادر نیستند تمامی مواد معدنی مورد نیاز خود را از شیره‌ی گل‌ها و گیاهان به دست آورند، ناگزیر گاهی نیز جذب مایعات شوری همچون اشک چشم می‌شوند. اما اگر کمی رویایی‌تر فکر کنیم، شاید بتوان گفت که  این موجودات لطیف و ظریف مجذوب  ارواح پاک شده‌اند. شاید عجیب باشد، اما در اساطیر و داستان‌های افسانه‌ای چین، یونان و روم باستان چنین باوری وجود داشته است.

اما صرف نظر از تمام این دلایل، این لحظات به قدری زیبا و خیال انگیزند که مشاهده‌شان قطعاً خالی از لطف نخواهد بود. پس همراه ما باشید در سفری به جهان جادویی پروانه‌ها و حیوانات.
animals-with-butterflies-20 animals-with-butterflies-1 animals-with-butterflies-2 (1) animals-with-butterflies-3 animals-with-butterflies-4 animals-with-butterflies-5 animals-with-butterflies-6 (1) animals-with-butterflies-7 animals-with-butterflies-8 animals-with-butterflies-9 animals-with-butterflies-10 animals-with-butterflies-11 animals-with-butterflies-12 animals-with-butterflies-13 animals-with-butterflies-14 animals-with-butterflies-15 animals-with-butterflies-16 animals-with-butterflies-21

 

 

از این سفر لذت بردید؟ آیا شما هم تجربه‌ای مشابه داشته یا تصاویری از این دست گرفته‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، کمی عجله کرده و با اشتراک گذاردن تصاویر خود با دیگر دوستان‌تان در موفقیت ، آنها را هم در دنیای پروانه‌ای خود شریک کنید.

 

منبع : +

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.