خانه / روانشناسی / طرز تهیه پاستیل خانگی سالم و خوشمزه – موفقیت
سرور و هاست رایگان

طرز تهیه پاستیل خانگی سالم و خوشمزه – موفقیت

موفقیت در ۲۰۲۰-۰۷-۲۲ ۲۲:۰۷:۵۵

طرز تهیه پاستیل خانگی سالم و خوشمزه – موفقیت

اگر از علاقمندان پر و پا قرص پاستیل هستید بد نیست بدانید که تهیه این خوراکی خوشمزه در خانه بسیار ساده است. در ادامه این مطلب قصد داریم طرز تهیه پاستیل خانگی را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه پاستیل خانگی که در ادامه با شما در میان می گذاریم بسیار ساده است و طعم و مزه محصول نهایی شما حتی از پاستیل های تجاری درون فروشگاه ها نیز بهتر خواهد بود. برای تهیه پاستیل خانگی صرفا به دو نوع ژلاتین، آب و یک اسپری آشپزی نیاز دارید. برای طعم دهی به پاستیل ها نیز میتوانید از ژلاتین های طعم دار استفاده کنید و قالب مورد نیازتان هم در اغلب فروشگاه های قنادی با قیمت پایین پیدا می شود.

طرز تهیه پاستیل خانگی که در ادامه برایتان می گوییم ۲۰ عدد پاستیل به شما می دهد که بسته به ابعاد قالب و عمق آنها ممکن است کمی بیشتر یا کمتر هم بشود.

مواد مورد نیاز جهت تهیه پاستیل خانگی:

  • ۶ بسته ۷ گرمی ژلاتین بدون طعم
  • یک بسته ژلاتین طعم دار (۸۵ گرمی)
  • یک دوم پیمانه آب

طرز تهیه پاستیل خانگی

ابتدا قالب پاستیل های خود را بشویید و کاملا خشک کنید و سپس لایه نازکی از روغن را با کمک اسپری به داخل قالب ها اسپری کنید. قالب ها را روی یک سینی فر قرار دهید.

در ادامه ژلاتین بدون طعم، ژلاتین طعم دار و آب سرد را درون یک ماهیتابه کوچک با هم مخلوط کنید و تا زمانی که ورق های ژلاتین کاملا حل شوند به این کار ادامه دهید.

تابه را روی اجاق با دمای متوسط بگذارید و به هم زدن ادامه دهید تا مایعی شفاف و یکدست شکل بگیرد.

تابه را از روی حرارت بردارید و به آرامی قالب های پاستیل را با آن پر کنید. سینی حاوی قالب ها را به آرامی به داخل یخچال انتقال دهید و اجازه دهید که مایع درون آن خودش را بگیرد و پاستیل خانگی شما آماده شود.

این پاستیل ها را هم میتوانید درون یخچال و هم درون دمای محیط برای چندین هفته نگهداری کنید.

نکاتی در تهیه پاستیل خانگی

  • می توانید برای تهیه پاستیل خانگی از قالب های پلی کربنات یا فلزی استفاده کنید
  • میتوانید از از قالب یخ هم برای این منظور استفاده کنید.
  • راهکار دیگر آن است که مایع پاستیل را با تابه درون یخچال قرار دهید و بعد از سفت شدن آن را با چاقو به صورت لوزی یا مربع برش بزنید.

منبع : +

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.