خانه / روانشناسی / دیدار با ۵ آشپز ایرانی معروف در اینستاگرام – موفقیت
سرور و هاست رایگان

دیدار با ۵ آشپز ایرانی معروف در اینستاگرام – موفقیت

موفقیت در ۲۰۲۰-۰۸-۰۳ ۲۲:۰۷:۵۱

دیدار با ۵ آشپز ایرانی معروف در اینستاگرام – موفقیت

آشپزهای معروف ایران در اینستاگرام مثل فشن بلاگرها، فودبلاگرها، تیسترها و توریسم بلاگرها، از چهره های مطرح این شبکه اجتماعی جادویی بوده و مخاطبان زیادی در طول روز و هفته به صفحات آن ها مراجعه می کنند تا در جریان جدید ترین پست ها و استوری ها و لایوهای جذاب قرار بگیرند.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام به نوعی سلبریتی های غیر رسمی هستند که اگر چه در رسانه ها و تلویزیون دیده نمی شود، اما گاها میلیون ها دنبال کننده در سراسر جهان، مشتاقانه منتظر اینستانوشته های آنها در حوزه تخصصی شان هستند.

آشپزی، دنیای رنگارنگ و وسوسه انگیز طعم و مزه نیز از قاعده تولید محتوای جذاب برای کسب لایک و فالو طوفانی کاربران شکم گرد و رستوران گرد، مستثنی نیست. قبلا در گفتاری به معرفی ۵ تیستر معروف ایرانی و هم چنین مجلات معروف آشپزی جهان پرداخته ایم.

در این گفتار نگاهی داریم به شماری از آشپزهای معروف ایرانی در اینستاگرام. البته به هیج عنوان این تعداد، بهترین ها و معروف ترین ها نیستند و شما هم اگر موردی سراغ دارید، در کامنت ارائه کنید تا به اطلاع دوستان برسد.

اشرف سلطانی، بانوی آشپز معروف در اینستاگرام است که حدود ۹۷۰ پست در اینستاگرامش گذاشته و شما را با دنیای رنگارنگ و وسوسه انگیز غذاهای ایرانی آشنا میکند. از دم کردن زعفران گرفته تا نحوه خشک کردن توت که در ایام یلدا، سر به فلک می زند! تا نحوه درست کردن کته شوید با تن ماهی، کلکسیونی اموزنده از راهنمایی های اینستاگرامی آشپز واردی به نام اشرف خانم است.

آشپزهای معروف ایران

از اینستانوشته های اشرف سلطانی

اشرف سلطانی آموزش های آشپزی خود را بعضا با ویدیو ارائه می کند و توضیحاتی خوبی هم به آن ها اضافه می کند که یکی از دلایل جذب ۱ میلیون فالوئر، احتمالا راهنمایی های خوب اشرف خانم است.

اینستاگرام اشرف خانم در نشانی: https://www.instagram.com/ashrafsoltani1348 قرار دارد.

شف طیبه، نام آشپز معروف ایران در اینستاگرام است که آموزش آشپزی مرحله به مرحله را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. طیبه خانم بیش از ۳۳۸۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از نحوه کاشن گلم در گلدان تا لواشک سازی در تابستان در روزگار کرونا تا نحوه تولید کیک لواشکی و فینگرفود را به شکم گردها آموزش می دهد. خلاقیت جالبی دارد و قریب به ۴۰۰ هزار نفر صفحه او را دنبال می کنند.

آشپزهای معروف ایران

تصویر شماری از پست های شف طیبه در اینستاگرامش

شف طیبه چند جلد کتاب آشپزی هم تالیف کرده  است. او را در این نشانی: https://www.instagram.com/cheftayebeh دنبال کنید.

آذر ماهی صفت نام دیگر آشپز معروف ایرانی در اینستاگرام است. آذر ماهی صفت، خود را آذر السلطنه معرفی می کند که پر انرژی و خوش قول بوده و از دوستانش خواسته که اسراف نکنید. آذر ماهی صف قریب به ۸۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نیم میلیون دنبال کننده دارد.

آشپزهای معروف ایرانی

از طرز تهیه هویج پلو به روش عمه خانم آذر ماهی صفت تا میزآرایی های خوشگل خلاقانه

آشپزهای معروف ایران در اینستاگرام

تصویر یکی از پست های آذر ماهی صفت

از طریق میز آرایی به شما آموزش می دهد تا اصول زیر بشقابی ها و تولید کوفته زرشک تا کوکو ماش و غذاهای کاربردی فصل گرما و پاییز. خلاصه در اینستاگرام سرآشپز آذر السلطنه، همه چیز یافت می شود. . . .

اینستاگرام آذر ماهی صفت را در نشانی: https://www.instagram.com/azarmahisefat دنبال کنید. یکی از نکته های مهم اینستاگرام این آشپز خوش ذوق، اینستانوشته های داستان گونه اوست که در جذب مخاطبانش که احتمالا بانوان خوش ذوق ایرانی است، بی تاثیر نخواهد بود.

سرآشپز حسام حسینی، از دیگر سرآشپزهای معروف ایرانی در اینستاگرام است. سرآشپز حسام حسینی، خود را راه انداز حرفه ای رستوان معرفی کرده و کارشناس آشپزی در شبکه ۲ سیما در برنامه عصر خانواده نیز هست. او بیش از ۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۲۴۳ هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام شف حسینی را در نشانی hoseini.chef دنبال کنید.

آشپزهای معروف ایران در اینستاگرام

از کلکسیون پیشنهادهای وسوسه انگیز سرآشپز حسینی از سالاد سزار تا پیتزا سازی

آموزش خمیر پیتزا آمریکایی با سرآشپز حسام حسینی راه اندازی صفرتاصد رستوران

از دیگر آشپزهای معروف اینستاگرام ایرانیان باید به کاپیتان عابد اشاره کنیم که اخیرا فعالیت خود را شروع کرده و ۱۸۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۵۴ هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرامش در این نشانی: https://www.instagram.com/kapitan_abed قرار دارد.

جدید ترین پست های کاپیتان عابد

از هشتگ فارسی آشپزی و هم‌چنین cooking برای آشنایی با جذاب ترین و وسوسه انگیز ترین نوشیدنی ها و غذاها و کیک ها و شیرینی ها و دسر ها که توسط فودبلاگرها وآشپزها و شکم گردهای اینستاگرام معرفی می شود، استفاده کنید.


منبع : +

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.