خانه / سمعک / اکسسوری سمعک ویدکس
سرور و هاست رایگان

اکسسوری سمعک ویدکس

شرکت ویدکس یکی از شش شرکت برتر در زمینه تولید سمعک و وسایل کمک شنوایی می باشد. این شرکت بیش از ۱۰۰ سال سابقه در زمینه تولید سمعک و وسایل کمک شنوایی دارد. سمعک های ویدکس بسیار مقاوم هستند و در صورت نگه داری و مراقبت مناسب از آنها می توان برای مدت طولانی از آنها بهره برد. از دیگر ویژگی های سمعک ویدکس، کیفیت صدای بالای آن و پیشرو بودن در زمینه نوآوری های سمعک و تکنولوژی می باشد. به عنوان نمونه اولین سمعک هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی توسط شرکت ویدکس با نام WIDEX EVOKE در ۴ سطح تکنولوژی به بازار معرفی گردید.

 

مطلب پیشنهادی: سمعک هوشمند

 

سمعک هوشمند محیط های مختلف شنوایی را بر اساس میزان صدا و نویزهای موجود به مرور زمان یاد می گیرد و برای محیط های مختلف به طور خودکار تنظیمات لازمه را اعمال می کند. ویدکس سمعک های مختلفی برای انواع مختلف کم شنوایی طراحی کرده است که معرفی همه سمعک ها در این مقاله نمی گنجد.

 

در این مقاله در مورد سمعک های خاص ویدکس برای کم شنوایی شدید و ناشنوایی یک طرفه همراه با اکسسوری های پرکاربرد ویدکس اطلاعاتی را گرد آورده ایم.

 

سمعک WIDEX SUPER

 

برای کاربرانی که کم شنوایی شدید تا عمیق دارند، ویدکس سمعک قدرتمند SUPER را ارائه کرده است. سمعک SUPER ویدکس پوشش مقاوم در برابر آب دارد و عمر باتری طولانی دارد. این ویژگی ها سمعک SUPER ویدکس را قابل اعتماد و مطمئن کرده است.

 

به عنوان یک سمعک سوپر پاور، سمعک SUPER ویدکس به طورقابل توجهی بازشناسی گفتار و مکالمات را به ویژه در محیط های نویزی را با کیفیت صدای بالا بهبود می بخشد. این سمعک همچنین در مکان یابی صدا نیز با دریافت صدا از همه جهات کمک شایانی می کند. سمعک سوپر ویدکس از اکثر سمعک های سوپر پاور اندازه کوچکتری دارد و طول عمر باتری طولانی تری دارد. علاوه بر این، این سمعک به صورت RIC نیز در دسترس می باشد.

 

قیمت سمعک های super بسته به تکنولوژی آن متفاوت می باشد اما به طور کلی قیمت سمعک های ویدکس بین ۱،۸۰۰ تا ۸ میلیون تومان می باشد.

 

مطلب پیشنهادی: قیمت سمعک

 

 

سمعک های CROS و Bicros

برای افرادی که ناشنوایی یک طرفه دارند ویدکس سمعک های کراس را ارائه کرده است. سمعک های کراس در پشت گوش قرار داده می شوند، اصوات را از سمت ناشنوا جمع آوری کرده و به سمعک سمت سالم می فرستد.

 

اکسسوری سمعک ویدکس

 

برای کاربرانی که نیازمند تقویت بیشتر در برخی محیط ها می باشند، شرکت ویدکس مجموعه ای از چندین وسایل کمک شنوایی را ارائه کرده است. اکسسوری های COM-DEX سمعک ویدکس شما را به گوشی های هوشمند، وسایل الکترونیکی شخصی و سیستم های سرگرمی خانگی وصل می کند و به شما این امکان را فراهم می آورد تا به صورت بی سیم صدا را به گوش هایتان بفرستید.

برای دانش آموزان و دانشجویان، WIDEX SCOLA انتخاب ایده عالی می باشد. SCOLA صداهای بلندگو در محیط های آکادمیک را جمع آوری می کند و از طریق امواج FM صدا را به سمعک ویدکس استریم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سمعک های ویدکس و اکسسوری سمعک ویدکس می توانید به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان کلینیک سمعک پل رومی در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی:

انواع سمعک

 

راهنمای خرید سمعک

 

تجویز سمعک در منزل

 

مشاوره رایگان سمعک

 

جدیدترین سمعک ها

 

سمعک قسطی

 

نمایندگی سمعک ویدکس

 

 

لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.