خانه / دسته‌بندی نشده / تعطیلی های سال ۹۱ ! خوش میگذره !؟!؟
سرور و هاست رایگان

تعطیلی های سال ۹۱ ! خوش میگذره !؟!؟

امروز آخرین روزتعطیلات نوروزی است اما هنوز تعطیلات عید نوروز تمام نشده که برخی تقویم بدست تعطیلات سال را می شمارند.بنابر آنچه در تقویم سال ۹۱ نشان می‌دهد تعطیلات اداری حدود ۱۳۰ روز می‌رسد.
هرچند از اول فروردین ماه سال جاری تا ۲۹ اسفند ماه تنها ۲۱ روز تعطیل رسمی وجود دارد اما محاسبه روزهای جمعه و تعطیلات اداری روزهای پنجشنبه و آن چه در روال معمول روزهای بین دو تعطیلی نامبرده می‌شود نشان می‌دهد که میزان تعطیلات اداری سال جاری به نسبت کل روزهای سال بیش از یک سوم روزها را تشکیل می‌دهد.
به گزارش خبرآنلاین ، روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که تعطیل رسمی هستند به ترتیب یکشنبه و دوشنبه‌اند و چون شنبه بین التعطیلین است عملا تعطیل خواهد شد.همچنین یکشنبه و دوشنبه بیست و نهم و سی‌ام مرداد ماه نیز با همین وضعیت مواجهند.
سه‌شنبه دهم بهمن ماه تعطیل رسمی است. چهارشنبه روز کاری و پنجشنبه و جمعه نیز روز تعطیل محاسبه می‌شوند بنابراین در روال اداری کشور روز چهارشنبه نیز تعطیل خواهد بود.
همچنین یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه تعطیل رسمی است که روز شنبه قبل از آن بین دو تعطیلی قرار می‌گیرد. امسال سال کبیسه است و اسفند ماه ۳۰ روزه است.
در حالی که بیست و نهم اسفند ماه سه شنبه و روز تعطیل رسمی است و چهارشنبه سی‌ام اسفند ماه بین تعطیلی روز اول فروردین ماه و آخرین روز تعطیل سال است. با احتساب این روزها ۱۳۰ روز تعطیل در سال ۹۱ وجود دارد که ۳۵ درصد کل ۳۶۶ روز این سال را تشکیل می‌دهد.
لینک کوتاه مطلب :

درباره سعید جنگ جوی

من سعید جنگ جوی هستم و برخلاف نامم صلح جو و صلح طلب هستم از آنجایی که مهندسی آی تی خوندم و از طرفی به روانشناسی علاقه دارم این دو علاقه به هم پیوسته و این سایت موفقیت رو بوجود آورده است. شاد و خندون باشید ;)

۸ دیدگاه

  1. بله اینم ازتعطیلات عیدمون.که تموم شد….راستی آقاسعیدسیزده تون به در ودشمناتون دربه دربشن انشالله…….راستی ازالان نشستی تعطیلاتومیشمری؟؟؟؟

  2. مثل ماهی زنده

    مثل سبزه زیبا

    مثل سمنو شیرین

    مثل سنبل خوشبو

    مثل سیب خوش رنگ

    و مثل سکه با ارزش باشید

    سالی مملو از برکت داشته باشید….

  3. حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو…

    حتما قشنگ میشود امسال حال تو…

    با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل…

    فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو…

  4. سلام برام یه ایدی درست میکنی؟

    به این خط اس بده مرسییییی
    پاسخ سعید جنگجوی : آیدی درست کن نیستم که …

  5. وااااااااااااااای من به کی بگم از این تعطیلات متنفرم

    از درسامون عقب میمونیم که هیچ…تنبل بار میایمهمش مسخره بازیه یه روز عید یه روز ولادته یه روز شهادته خب به دنیا اومدن مردن به ما چه…مثلا ۱۵شعبان تعطیلیش به جاس یا امثالهم اما بعضیاشون واقعا…چی بگم من انقد حرف دارم صدامم که به جایی نمیرسه پس لازم میبینم فعلا تشکر کنم
    پاسخ سعید جنگجوی : عجب اقتدار سخن و نوسان سخنی !!!

  6. تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند..

  7. سلام بس از شنيدن خبر خيلي ناراحت وغمگين شدم
    من تازه ۱ ساله وبلاگ نويسي مي كنم و دوس دارم در اين زمينه منو ياري كنيد چون من زياد اطلاع درمورد چگونگي وبلاگ نويسي ندارم از شما درخواست كمك كردم چون كانملا مشخصه كه تو اين زمنه فعاليت مي كنيد وااطلاعات كافي دارييد ممنون ميشم به منم سر بزنيد
    تا درودي ديگر بدرود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.